سفارش تبلیغ
صبا ویژن
برای جویای دانش، سربلندی دنیا و رستگاری آخرت است [امام علی علیه السلام]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :5
بازدید دیروز :93
کل بازدید :844255
تعداد کل یاداشته ها : 1319
103/2/31
12:56 ص
مشخصات مدیروبلاگ
 
آذر آموزش[45]
باسلام من در شغل تدریس کامپیوتر هستم و دراکثر شاخه های کامپیوتر فعالیت دارم

خبر مایه
لوگوی دوستان
 

ساخت آلبوم های زیبا از تصاویر(شماره230)

مجموعه تصاویر چه به صورت عکسهایی که با دوربین گرفته می شوند وچاپ می شوند وچه در قالب تصاویر دیجیتال که دررایانه شما ذخیره شوند وقتی دریک آلبوم عکس جمع آوری می شوند زیباتر ومرتب تر خواهند بود برای تصاویر معمولی که برروی کاغذ چاپ شده است درطرحهاورنگها ی مختلفی وجوددارد که می توانید از آنها استفاده کنید ولی برای تصاویری که یرروی رایانه شماقرارگرفته اند چطور؟این هفته می خواهیم به شما نرم افزاری را معرفی کنیم که به وسیله آن به راحتی ودر5مرحله بسیارآسان می توانید تصاویرمورد نظر خودرا به صورت یک آلبوم عکس درآورده وآنها را به نمایش درآورید .نام نرم افزار مورد نظر ماWodersyhare  Slideshow  Builder است وهمانطور که ازنام آن مشخص است تصاویر شما رادرفرمت فلش به صورت یک آلبوم عکس به نمایش درمی آوردبااستفاده ازاین نرم افزار شما این قابلیت را دارید که درآلبومی که می خواهید ایجاد کنید ازموزیک ،افکتهای مختلف برروی تصاویر وقالبهای پیش ساخته نرم افزاراستفاده کنید.

مزایای استفاده ازاین نرم افزار

امکانات فراوان: دراین نرم افزار که یکی از قدرتمندترین نرم افزار ها دراین زمینه است می توانید از تعداد بسیار زیادی افکت پیش ساخته درایجاد آلبوم تصاویر تان استفاده نمایید.

روش کارآسان: روش کاربااین نرم افزار بسیارآسان است ودرهرمرحله نیز شما می توانید پیش نمایش کارانجام شده رامشاهده کنید.

به اشتراک گذاشتن بسیارآسان:این نرم افزار به شما این امکان را می دهد که فابل نهای رادرفرمت های HTML,SWF ویادرفرمت  اجراییEXE  ذخیره نمایید وبراحتی ‌آن رابین دوستانتان به اشتراک بگذارید.

مرحله اول: فراخوانی تصاویر

پس ازنصب واجرای این نرم افزار ،برای استفاده ارآن دراولین مرحله می بایست با استفاده ازبخش Browse  دایرکتوری تصاویر مورد نظر خود را انتخاب نموده وپس اراین که تصاویر مورد نظر شما دریخش سمت راست برنامه نمایان شد تصویر موردنظر خود را انتخاب نموده وبااستفاده ازگزینهAdd  که درهمین بخش وجود دارد آن رابه لیست تصاویر مورد نظرتان برای ایجادآلبوم تصاویر اضافه نمایید . توجه داشته باشید که برای افزودن تمامی تصاویر می توانید ازگزینه Add All  وبرای حذف یک ویاتمامی تصاویر نیز ازگزینه Remove , RemoveAll  استفاده نمایید.

مرحله دوم: ویرایش تصاویر

این برنامه به شما این امکان را می دهد که چنانچه مایل باشید تصاویر مورد نظرخودرا ویرایش نمایید بااستفاده ازبخش  Edit  

می توانید دربخش تنظیمات  رنگ وشفافیت تصاویر خود همچنین درنوع رنگ بندی آن تغییراتی را ایجاد نمایید با استفاده ازاین بخش Description  که دراین بخش وجود دارد می توانید توضیحاتی رابه تصویر مورد نظر خود اضافه نمایید.چنانچه تغییراتی رابرروی تصویر مورد نظر خود اعمال کردید ولی ازآن تغییرات راضی نبودید بااستفاده ازگزینه Restore  می توانید تصویررابه حالت اول برگردانید.

مرحله سوم: انتخاب افکت حرکت ازیک تصویر به تصویر دیگر

همانطورکه گفتیم ازمهمترین امکانات این برنامه وجود تعداد زیادی افکت مختلف درآن است که به شما این امکان رامی دهد تا به دلخواه خودبرای نمایش هرتصویر وحرکت ازیک تصویر به یک تصویر دیگر افکتی راانتخاب نمایید برای استفاده ازاین بخش کافی است گزینهEffect  راانتخاب نماییدسپس آیکون کوچکی که بین هریک ازتصاویر وجودداردوپس ازتعیین اقکت موردنظرخودبرروی گزینه Apply To Selected  کلیک نمایید. چنانچه تصاویر شما درتعداد بسیار زیادی باشد وزمان کافی برای تعیین افکت برای هرتصویر نداشته باشید می توانید ازگزینه Randomize  All  استفاده نمایید تابرنامه به طور تصادفی به هریک از تصاویر افکتی رابرای حرکت اختصاص دهد  همچنین اگربخواهید افکت حرکت بین تمام تصاویر به یک شکل باشد می توانید پس ازتعیین افکت مورد نظر خود برروی گزینه Apply  To  All  کلیک نمایید.

مرحله چهارم: انتخاب قالب

بااستفاده ازبخش  Theme  می توانید یکی ازقالبهای پیش ساخته این نرم افزار راانتخاب نموده ومتون موجود درآن رانیز بدلخواه خود تغییردهید همچنین دراین بخش می توانید موزیک موردنظر خودرا برای پخش درهنگام نمایش آلبوم انتخاب نمایید.

مرحله پنجم: ایجاد فایل نهایی

درمرحله  Publish که آخرین مرحله کاراست می بایست یکی از3حالت Swf , Html , Exe   رابه عنوان فرمت خروجی انتخاب نموده وفایل نهایی رادرفرمت مورد نظر خودذخیره نمایید.

نرم افزارفوق رامی توانید ازسایت                         http://www.flash-slide-show.com  دانلود نمایید.

امیر عصاری(جام جم)

 


  
  

ضبط مکالمات تلفنی (شماره231)

ضبط مکالمات تلفنی توسط رایانه از جمله مواردی است که بیشترکاربران به آن علاقه دارند و می خواهند مکالمات تلفنی خودرا برروی رایانه خود ذخیره کنند.نرم افزار call corder از جمله نرم افزارهایی است که به طور مستقیم مکالمات شمارادرفرمت wav برروی رایانه شما ذخیره می کند.این نرم افزار برروی تمامی نسخه های ویندوزاجرا می شود و می تواند خود را با نرم افزارهای منشی تلفنی نیز هماهنگ کند ودقیقا پس از این که متن پیام ضبط شده برروی منشی تلفنی شمابه پایان می رسد ومنتظر دریافت پیام تماس گیرنده می شود نرم افزار نیز شروع به ضبط مکالمه های دریافتی می کند،این نرم افزار را می توانید از سایت http://www.voicecallcentral.com دانلود نمایید.

منبع جام جم


  
  

تبدیل سی دی های صوتی به فرمت MP3 (شماره 219)

اگر شما هم یک سی دی صوتی معمولی را در رایانه خود کپی کرده باشید متوجه شده اید که فایلهایی که درهارد دیسک شما ذخیره می شوند اجرا نمی شوند.برای کپی کردن فایلهای موجود در سی دی های صوتی می بایست آنهارا به فرمت  هایی مانند mp3  wma… تبدیل کنید تاقابل اجرا باشند.نرم افزار    EZ MP3 Creator ازجمله برنامه هایی است که می تواند با سرعت بالا وبدون افت کیفیت فایلهای موجود درسی دی های صوتی شما را به فرمتهای wave,mp3,ogg,wmaتبدیل نماید. باستفاده از بخش wizardاین نرم افزار به راحتی ودر چند کلیک ساده می توانید عملیات تبدیل را انجام دهید .نرم افزار فوق از سایت  http://www.linasoft.com/ezmp3c.php قابل دانلوداست.

 

 

 


  
  

امنیت رادرسیستم خود برقرارکنید (شماره216)

نرم افزار  PC  Security   Suite فایروالی قدرتمند برای حفاظت از سیستم شما دربرابر حملات هکرهاو نرم افزارهای مخرب است .این نرم افزاردر نسخه جدید خود شامل ضد جاسوس وضد ویروس نیز است و می تواند به طور کامل امنیت سیستم شمارا تضمین نماید.با استفاده این نرم افزار به راحتی می توانید سیستم خودرا از وجود ویروس ها،کرمها، برنامه های جاسوسی وتبلیغاتی وهر نوع فایل مخرب دیگر که ضعفی درامنیت سیستم شمابه وجود میآورد

 پاک سازی نماید.این نرم افزار رامی توانید از لینک

 http://privacyware com/software/pcsecurityy suite.exe

دانلود نمایید.

 


  
  

مراحل تولید نرم افزار آموزشی (شماره 197)

* اولین مرحله احساس نیاز است. یعنی باید شرایطی پیش بیاید که فرد یا افرادی احساس کنند، در حیطه آموزش خلائی وجود دارد که یک نرم افزار آموزشی می تواند آن خلا را پر کند. طبیعتا این افراد کسانی هستند که به برتری های نرم افزار آموزشی و کامپیوتر نسبت به آموزش سنتی آگاهی دارند. برای تولید نرم افرار آموزشی، اولین قدم عملی تهیه طرح اولیه، (Proposal) است. طرح اولیه معمولا توسط مدیر تولید و با همفکری دیگر اعضای تیم تهیه می شود. در طرح اولیه چندین موضوع مشخص می شود.

1-توجیه لزوم ساخت نرم افزار ازنظرعلمی واقتصادی: البته در بعضی موارد، کار پس از توجیه، آغاز می شود. این موضوع بستگی به این دارد که سفارش کار از طرف کار فرما باشد یا تولید کننده

2-تعیین روش آموزش یا
Approach که این بخش کار بعهده برنامه ریز آموزشی، تکنولوژیست آموزشی و مدرس می باشد وبا نظارت مدیر تولید انجام می شود. (البته اگر همه این عوامل در تیم وجود داشته باشد. در غیر این صورت مدرس و مدیر تیم این کار ار انجام می دهند). این کار با توجه به مطلب و محتوای آموزش، سن، نوع و شرایط مخاطبین و همچنین شرایط تولید زمان و هزینه انجام می شود. ( نرم افزاری که اکثر مخاطبین آن را کودکان تشکیل می دهند با نرم افزاری که برای آموزش مدیران تهیه شده است تفاوت های زیادی خواهد داشت).

3- مشخص کردن روش کار نرم افزار و تکنولوژی های لازم.(بهتر است این مرحله همزمان با مرحله قبل انجام گیرد). این کار به عهده تیم برنامه نویسی و طراحی، تکنولوژیست آموزشی، مدرس و مدیر تولید می باشد. در این مرحله باید مشخص شود در تولید نرم افزار از چه تکنولوژی و امکاناتی استفاده خواهد شد. چه مقدار تعامل در آموزش لازم است، آیا باید بخش آزمون هم در نرم افزار گنجانده شود یا خیر، آیا لازم است سوابق کاربران نگهداری شود؟ چه میزان و در کجا فیلم، انیمیشن یا صدا لازم است؟ ایا اجرای برنامه باید بصورت خودکار(
Autorun) باشد؟ و بسیاری از نکات دیگر که این نکات نیز با توجه به مخاطبین و همچنین نوع آموزش و محتوای آن مشخص می شود.

4- برآورد هزینه، زمان و نیروهای لازم برای تولید نرم افزار.

* قدم دوم تهیه سناریوی یا(
story board) کار است.این مرحله تقریبا با همکاری همه اعضای تیم انجام می شود، سناریو شامل همه مطالب موجود در نرم افزار آموزشی است. علاوه بر آن باید شرح تمام اتفاق ها، تعامل ها، آزمون ها، و حتی عوامل تشکیل دهنده اینترفیس آورده شود. تهیه متن اصلی آموزش به عهده مدرس است. وی باید با توجه به روش کار متن دروس را تهیه کند و مشخص کند که کجا لازم است برموضوعی تاکید شود، تصویر خاصی نمایش داده شود و یا یک رویداد تعاملی بوجود آید. همچنین طرح سئوال های آزمون، پاسخ های صحیح و روش امتیاز دهی نیز با مدرس است. باهمکاری تمام اعضا بقیه (story board) تهیه میشود. باید مشخص شود که برنامه چگونه شروع می شود. بعد از دمو چه چیزی به نمایش در می آید و . . .

پس از اصلاحات و تصویب سناریو، قدم بعدی تهیه محتوا است. بخشی از محتوا در مرحله قبل تهیه شده است. در این مرحله نقش عوامل اجرائی پررنگ تر می شود. چندین کار به موازات هم باید انجام شود. تهیه گرافیک ها و فیلم ها، ضبط صدا ها، ترکیب صدا و تصویر و ویرایش فیلم ها، نوشتن برنامه اصلی، ایجاد تعامل ودر نهایت یکپارچه سازی همه مولفه ها کارهائی هستند که باید انجام شوند. هر یک از این کار ها را در آینده بطور جداگانه بررسی خواهیم کرد.

نرم افزار پس از تولید و در حین تولید باید اشکال زدائی (
Debug) شود. این کار در چند مرحله انجام می گیرد. در حین انجام کار برنامه مرتبا چک می شود تا ایراد های احتمالی و کد نویسی های اشتباه رفع شود. پس از انجام کار نیز برنامه در چند مرحله اشکال زدائی می شود. ابتدا در سطح تولید کنندگان برنامه. سپس در سطح افراد صاحب نظر. به این صورت که نسخه ای از برنامه به همراه فرم ارزشیابی به آنان داده می شود تا با بررسی نرم افزار، فرم را تکمیل کنند. پس از رفع این اشکالات، نسخه بتا یا آزمایشی تولید می شود. این نسخه در سطح محدودی بین مخاطبین توزیع می شود. پس از گرفتن باز خورد کاربران، نسخه نهائی تولید شده و به بازار عرضه می شود.


  
  

کند کردن سرعت ارتباط یک شخص با اینترنت (شماره 194)

با استفاده از برنامه هایی مانند Vai-te-ja-icmp Bomber و... با فرستادن Packet های بسیار در یک زمان سرعت شخص را عملا کاهش دهید ....


  
  

چگونه می‌توان ارتباط یک شخص را با اینترنت قطع نمود؟(شماره 180)

شما می توانید با استفاده از برنامه هایی مانند IP Disconnect یا Rocket و دانستن IP شخص مقابل، او را از اینترنت بیرون بیندازید.


84/11/26::: 12:30 ص
نظر()
  
  

آشنایی با نرم افزار Namo Web Editor 5(شماره 158)

این نرم افزار محیطی شبیه Front pege داشته و کار کردن با آن بسیار ساده میباشد اما جذابیت و امکانات بیشتری نسبت به آن داشته و امکان پشتیبانی از هر نوع فرمت تصویری و گرافیکی را داشته و همچنین امکان اکریپت نویسی را نیز دارا می باشد.

این نرم افزار با قابلیت هایی که در اضافه نمودن
object های مختلف دارد مانند فایلهای فلش و فایلهای مربوط به اتوکد دارای جذابیت خاصی است.


  
  

آشنایی با Utility های اینترنتی! (شماره 154)

Infoband 2.5
از این برنامه در اداره ها برای پیغام رسانی در شبکه های محلی و اینترنت استفده می شود.

Mailtonews 1.5
این برنامه یک سرویس دهنده ی پستی است که همچون سرویس دهنده ی خبری و یا گروه خبری عمل کرده و
E-mail ها را کنترل می کند.

Mighty Linker 1.8
این برنامه ابزار قدرتمندی برای ذخیره سازی و کار با لینک های اینترنتی است.

Mobile 4 you 1.2.1.255
این برنامه ی کمکی به چک کردن و ارسال
E-mail به آدرس های پستی،‌ Pagerها و تلفن های همراه می پردازد.

Net Sender 3.5.6.1
این برنامه، یک برنامه کمکی کوچک و کارآمد برای پیغام رسانی در شبکه هایی است که تحت ویندوزهای
NT، 2000 و یا XP اجرا می شوند.

Ping Plotter 2.40
این برنامه ابزاری برای مشاهده و مقایسه ی سریع داده ها به صورت تاریخچه ای و گرافیکی است.

Report Server For Win Gate 3.3
این برنامه ابزاری برای تجزیه و تحلیل فایل های گزارش در سرویس دهنده ی پروکسی
Wingate می باشد.

Stealth KeySPY 2.0.0
این برنامه ی خودکار برای ثبت محتواهای محرمانه، به رمز درآوری داده ها و حتی ارسال فایل های گزارش به کار می رود.

URL Capture 1.3
این برنامه تمام پنجره های مرورگر را به همراه آدرس هایشن ذخیره کرده و می توان از طریق این پنجره تمام آنها را بازگرداند. همچنین این برنامه لیست آدرس های
URL را باز می کند.

Web Proofs 1.6.2
از طریق این برنامه می توانید عکس های خود را بر روی اینترنت قرار دهید.

TuneUp Utilities 2003
این برنامه برای بهینه کردن عملکرد کامپیوتر، تصحیح اشکالات سیستم و سفارشی کردن تنظیمات آن به کار می رود.

Business Card Composer
با استفاده از این برنامه می توان به ایجاد و چاپ کارت های تجاری پرداخت.


  
  

ابر مرورگری که اینترنت اکسپلورر را در جیب خود گذاشت! (شماره 152)

سال ها بود منتظر عرضه مرورگری با این مشخصات بودم تا اینکه سرانجام مرورگر خارق العاده جدیدی عرضه شد که آتش به خرمن اینترنت اکسپلورر زد. نمی توانم شما را چشم انتظار معرفی MyIE2، اختر تابناک دنیای وب نگهدارم.
طی سالیان گذشته به جز اینترنت اکسپلورر مرورگرهای دیگری از جمله، Mozilla/Netscape، NetCaptor، Opera و Slim Browser را امتحان کرده ام. هیچ یک از این مرورگرها اینترفیسی که بتواند با MyIE2 رقابت کند ندارند و من معتقدم اینترفیس MyIE2 در میان تمام آنها تک است. اگر آب دستتان است آن را زمین بگذارید و سریعا برای download نگارش Lite این نرم افزار به آدرس (find.pcworld.com/40934) مراجعه کنید (در نگارش Lite علاوه بر اینکه آگهی چندین شرکت ثالث به نمایش در می آید، یوتیلتی فرم بندی خودکار AI Roboform نیز حذف شده است). بعدها که آمادگی لازم برای استفاده از سایر امکانات این مرورگر را پیدا نمودید می توانید مجددا به همان آدرس مراجعه کرده و این بار نگارش کامل را download نمایید. (نگارش کامل این نرم افزارنیز رایگان بوده و نیاز به هیچ کد یا اسم رمزی ندارد. )
MyIE2
سرشار از قابلیت های هوشمندانه است که بهره وری مرا برای جستجو در اینترنت افزایش داده اند. کیفیت انجمن پشتیبانی کننده این نرم افزار نیز حیرت آور است (پاسخ سوالاتتان تقریبا بلافاصله داده می شود و برنامه های اصلاحیه و Plug-in های جدیداین مرورگر به طور مرتب در سایت http://www.myie2.com/ عرضه می گردند). از همه بهتر اینکه مرورگر و خدمات پس از فروش آن همگی رایگان هستند و برای بهره مندی از این امکانات مجبور به تحمل آگهی های ملال آور و یا استفاده از یک نرم افزار Spyware نیستید.

پس از دریافت و اجرای این برنامه می توانید امکانات آن را تنظیم کنید. برای این منظور وارد مسیر Options->MyIE2 Option شده و یا روی آیکون MyIE2 Options کلیک کنید. روی گزینه های موجود در فهرست سمت چپ کلیک کرده و در فهرست سمت راست امکانات مورد نظر خود را انتخاب نمایید. یکی از گزینه های مورد علاقه ام گزینه Ad Hunter است که به من امکان می دهد به طور کامل و یا به صورت گزینشی، از باز شدن پنجره های pop-Up جلوگیری کنم. حتی می توانم برای این گزینه یک فایل صوتی در نظر بگیرم تا هنگام مسدود شدن پنجره های pop-Up، موضوع به صورت صوتی به اطلاع من رسانده شود. MyIE2 از روشی استفاده می کند که مدت ها است دو مرورگر Mozilla/Netscape و Opera از آن استفاده می کنند. بدین ترتیب که هنگام باز کردن صفحات متعدد، تمام آن صفحات را در یک پنجره قرار داده و برای هر کدام یک سربرگ در نظر می گیرد و شما می توانید با کلیک روی این سربرگ ها به سرعت از صفحه ای به صفحه دیگر حرکت کنید. من عاشق این روش هستم. اگرچه عادت کردن به این شیوه برای کاربران اینترنت اکسپلورر به کمی وقت نیاز دارد، ولی این قابلیت برای آنان که تاکنون محکوم به استفاده از اینترنت اکسپلورر بوده اند خیال انگیز به نظر می رسد. برای تغییر دادن بین پنجره های باز مرورگر می توانید کلید ترکیبی - را فشار دهید تا فهرستی مشابه فهرست - ویندوز در اختیار شما قرار گیرد.

گروه بندی صفحات
دسترسی به سربرگ هایی که MyIE2 برای صفحات در نظر می گیرد راحت است، ولی استفاده از قابلیت گروه بندی این مرورگر صرفه جویی زمانی بیشتری را به همراه دارد. این قابلیت مرا قادر می سازد مجموعه ای از صفحات باز شده را به عنوان یک گروه ذخیره نمایم و بعدا هرگاه به آنها نیاز داشتیم، صرفا با یک تک کلیک تمام آنها را مجددا باز کنم. به عنوان مثال، فرض کنید تصمیم به خرید کالایی گرفته اید و برای مقایسه قیمت فروشندگان مختلف، صفحات مربوط به 15 سایتی که در زمینه مقایسه قیمت اجناس فعال هستند را باز کرده اید. شما می توانید تمام صفحات فوق را به عنوان یک گروه تعریف کنید و روز بعد وقتی مجددا پای کامپیوتر خود نشسید، صرفا با یک تک کلیک هر 15 صفحه را با هم باز کنید.

ابرمیانبر شماره1
اگر می خواهید تمام پنجره های باز مرورگر خود را به طور همزمان مشاهده کنید، کلید ترکیبی CTRL>-T> را فشار دهید. این کلید تمام پنجره های باز مرورگر را به صورت افقی در کنار یکدیگر می چیند و شما می توانید با دوبار کلیک بر روی قسمت عنوانی یکی از این پنجره ها، آن پنجره را بزرگ نمایید. این فقط بخشی از انعطاف پذیری MyIE2 بود. اکثر کلیدهای موجود در قسمت Toolbar این مرورگر دارای یکسری زیر گزینه نیز می باشند. به عنوان مثال، منوی Undo فهرست آخرین 15 صفحه اینترنتی مشاهده شده توسط شما را به نمایش در می آورد (این شیوه بسیار کارآمدتر از فهرست History اینترنت اکسپلورر است) و یا منویی که با کلیک روی کلید New باز می شود امکان باز کردن یک صفحه خالی، باز کردن صفحه Home page شما و یا صفحه ای برای نمایش محتویات حافظه کلیپ بورد را برایتان فراهم می کند. به کمک این کلیدها شما می توانید به سرعت اقدام به کنترل اسکریپت ها، Activex، پنجره های Flash و سایر ویژگی های امنیتی و امکانات مخصوص را Download نمایید و بالاخره اینکه علاقه وافری به Flash Saver Plug-in این مرورگر (که مرا قادر می سازد انیمیشن های Flash را بر روی هارد دیسک خود ذخیره کنم) دارم.

ابرمیانبر2و3
اگر رئیستان (و یا خطرناک تر از آن، همسرتان) سرزده وارد شد، کلید باس (<~>-) را فشار دهید تا MyIE2 بدون هیچ ردپایی دود شده و به هوا رود. یا می توانید مرورگر را نبندید. بلکه با فشردن CTRL>--W> صفحه ای خالی بر روی تمام صفحات به نمایش در آورید. آیا از آگهی ها وپنجره های pop-Up خسته شده اید؟ من هم مثل شما هستم!. MyIE2 بسیار بهتر از Google Toolbar یا Mozilla جلوی آنها را می گیرد. در واقع قدرت حذف آگهی این نرم افزار بسیار بالا است و مانند، AdSubtract از شرکت InterMute می باشد.

ابرمیانبر شماره 4 و 5
برخی از بهترینویژگی های این مرورگر در معرض دید قرارندارند. خیلی طول کشید تا فهمیدم می توانم اندازه صفحات را نیز تغییر دهم. برای بزرگ کردن یک پنجره از کلید ترکیبی <+>- و برای کوچک کردن آن از کلید ترکیبی <->- استفاده کنید. همچنین نحوه مدیریت Plug-in های مورد علاقه ای توسط MyIE2 را نیز می پسندم و بالاخره اینکه دیگر مثل سابق دلواپس ناتوانی اینترنت اکسپلورر برای باز کردن یک پنجره به صورت Maximize شده نیستم، چرا که این عیب یکی از هزاران عیوبی است که در MyIE2 مشاهده نمی شود.

سخنی هم با مایکروسافت
امروز اینترنت اکسپلورر به دیار باقی شتافت، آیا فردا نوبت ویندوز است؟


  
  
<   <<   6   7   8   9   10   >>   >