سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آن را که نزدیک واگذارد ، یارى دور را به دست آرد . [نهج البلاغه]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :9
بازدید دیروز :75
کل بازدید :843487
تعداد کل یاداشته ها : 1319
103/2/20
1:58 ص
مشخصات مدیروبلاگ
 
آذر آموزش[45]
باسلام من در شغل تدریس کامپیوتر هستم و دراکثر شاخه های کامپیوتر فعالیت دارم

خبر مایه
لوگوی دوستان
 

منبع: روزنامه جام‌جم

می‌دانیم که بعد از مدتی کار با دیسک سخت و عمل کپی و حذف و جابجایی، دیسک سخت دچار عارضه گسیختگی فایلی یا Fragmentation می‌شود نرم‌افزار موجود در ویدوز به نام Disk Defragmenter می‌تواند این مسئله را برطرف کند. این نرم‌افزار هنگام فعالیت بسیاری از توان سیستم را به خود اختصاص می‌دهد. ضمن این که اگر با یک درایو در حال کار باشید، این برنامه نمی‌تواند کاری بر روی آن درایو را به‌خوبی انجام دهد. اما نرم‌افزاری به نام Diskeeper وجود دارد که می‌تواند علاوه بر این عمل Defragmentation را سریعتر انجام می‌دهد، این کار را به‌صورت پشت صحنه و در مواقع بی‌کاری سیستم و بدون پایین آوردن کارایی انجام دهد این نرم‌افزار را می‌توانید از سایت www.diskeeper.com دریافت کنید.


  
  

منبع: روزنامه جام‌جم

اشتباه نکنید! اینجا بخش خبری ویژه‌نامه کلیک نیست و ما هم قصد معرفی فناوری یا وسیله جدیدی را نداریم. نرم‌افزار Acala DVD 3gp Ripper به شما این امکان را می‌دهد تا براحتی و با چند کلیک ساده فیلمهای مورد علاقه خود را که به صورت دی وی دی هستند به فرمت 3gp و قابل پخش روی گوشی تلفن همراه خود در آورید. ضمناً این برنامه قابلیت تبدیل فیلمهای دی وی دی از نوع قفل شده را نیز دارد و استفاده از آن به صورت کاملاً رایگان است. برای دانلود نسخه‌ای از این برنامه به سایت زیر مراجعه کنید.

http://www.cutedvd.com

 


  
  

منبع: روزنامه جام‌جم

مشاهده آفلاین صفحات وب بدون صرف هزینه برای اتصال به اینترنت و عدم اشغالی خط تلفن بسیار لذت بخش است. یکی از نرم‌افزار‌هایی که امکان دانلود کامل یک سایت از روی اینترنت و مشاهده آن به صورت آفلاین را در اختیار شما قرار می‌دهد برنامه قدرتمند Offline Browser است. امکانات این نرم‌افزار آن قدر مفید است که اکثر کاربران آن می‌خواهند نسخه‌ای از  آن را در هر زمان و مکانی در اختیار داشته باشند. به همین منظور نسخه قابل حمل (Portable) این نرم‌افزار توسط شرکت سازنده آن تهیه و ارائه شده است. این نسخه از نرم‌افزار در هر جایی بدون نیاز به‌ نصب روی رایانه قابل اجراء است و می‌توانید از تمامی امکانات آن بدون کوچکترین کم و کاستی استفاده کنید. برای دریافت این برنامه به سایت www.metaproducts.com مراجعه کنید.


  
  

منبع: روزنامه جام‌جم

چنانچه شما هم به کاربران نرم افزار MP3 Sound Recorder بپیوندید، می‌توانید هر صدایی را از منبع ورودی که وارد رایانه شما می‌شود و قابل شنیدن است ضبط کنید. نرم‌افزار فوق به شما این امکان را می‌دهد تا صداهای ضبط شده را در فورمتهای مختلفی همچون WAV یا MP3 ذخیره کنید. برای دریافت نسخه رایگان این نرم‌افزار به لینک http://www.tongsoft.com/3drecg2.exe مراجعه کنید.


  
  

منبع: روزنامه جام‌جم

اگر از نشانگر ویندوز خسته شده‌اید و می‌خواهید در شکل و شمایل آن تغیراتی ایجاد کنید،‌ بهترین برنامه با راحت‌ترین روش کار Stardock CursorXP است. با استفاده از این برنامه قدرتمند می‌توانید براحتی و در کمترین زمان ممکن نشانگر ماوس خود را به زیباترین نشانگرها با افکتهای بسیار زیبا تبدیل کنید. این نرم‌افزار روی ویندوزهای 2000 / 2003 / XP قابل اجرا است و می‌توانید نسخه‌ای از آن را از سایتhttp://www.stardock.com دانلود کنید.


  
  

از: http://www.tarfandestan.com

از منوی
Start وارد All Programs شده ، سپس از قسمت Accesories روی Paint کلیک کنید تا برنامه باز شود.
اکنون یک نقاشی بکشید یا یک تصویر را وارد برنامه کنید.
حالا از نوار ابزار بالا روی
View کلیک کنید ، پس از باز شدن منوی View دکمه V را از روی کیبورد فشار دهید.
خواهید دید که تصویر شما به شکل فول اسکرین ظاهر خواهد شد. با فشردن هر دکمه ای به بخش قبل بازخواهید گشت.


  
  

معرفی برنامه XingMPEG player

یکی از برنامه هایی که کاربران قدیمی کامپیوتر جهت مشاهده فیلم ها و گوش دادن موسیقی از آن استفاده می کردند برنامه
XingMPEGplayer می باشد. قابلیتهای بالای این برنامه ما را بر آن داشت تا در این قسمت به بررسی و تجزیه و تحلیل آن بپردازیم.
نصب و فعال سازی برنامه
نصب این برنامه مثل برنامه های دیگر پخش موسیقی بسیار آسان می باشد. شما کافی است با پیروی از دستورات
Wizard به راحتی اقدام به این کار نمائید. بعد از نصب برنامه، در زیر منوی Programs در منوی Start بر روی آیکون Xing MPEG که شبیه کلید Play ضبط صوت است کلیک کرده تا برنامه در روی صفحه نمایش بازگردد.
پنجره اصلی برنامه
پنجره اصلی
Xing بسیار شبیه به برنامه Winamp می باشد و شامل دو قسمت است که عبارتند از نوار منوها و کلیدهای کنترل کننده .
- کلیدهای کنترل کننده: این مجموعه کلیدها عبارتند از کلید
Play (روشن کننده)، نوار جلو و عقب برنده، کلیدهای جلو و عقب برنده (که در سمت چپ پنجره قرار دارند)، Information (که با کلیک نمودن آن شما می توانید به اطلاعاتی راجع به آهنگ و فیلم در حال پخش دست پیدا کنید این اطلاعات شامل نام فایل، اندازه فایل، فرمت پخش و... می باشد)، کادر نمایش دهنده میزان طی شده از آهنگ یا فیلم، کلیدهای Z ,z (که به شما امکان بزرگنمایی و کوچکنمایی فیلم پخش شده را از ۵۰% تا کل صفحه نمایش را می دهد)، نوار کم و زیاد کننده صدا و کلید قطع و وصل کننده صدا می باشد.
- نوار منوها: این نوار شامل چهار منوی
File، View، Setting و Help می باشد.
روش تغییر شکل پنجره اصلی
Xing
برای تغییر شکل پنجره اصلی پنجره
Xing بروی منوی View کلیک کنید تا زیرمنوی آن بازگردد. در این منوی کشویی شما می توانید اشکال مختلفی چون Basic panel,Standard panel, Advanced panel, Standard Bar, Advanced را برای پنجره xing انتخاب نمائید.
روش تغییر اندازه پنجره نمایش فیلم
برای تغییر اندازه پنجره نمایش فیلم بروی منوی
View کلیک کنید و از منوی ظاهر شده بروی گزینه Zoom کلیک کرده تا زیر منوی آن بازگردد. شما در این زیر منو می توانید انواع اندازه ها را انتخاب کنید که عبارتند از:
-۵۰% بزرگنمایی (کلید میانبر آن
Ctrl+5)
- ۱۰۰% بزرگنمایی (کلید میانبر آن
Ctrl+1)
-۲۰۰% بزرگنمایی (کلید میانبر آن
Ctrl+2)
Full window یا بزرگنمایی پنجره نمایش به اندازه کل صفحه نمایش (کلید میانبرآن(Ctrl+3
Full Screen یا بزرگنمایی تصویر به اندازه کل صفحه نمایش بدون پنجره (کلید میانبر آن (Ctrl+4
چگونه از یک قسمت فیلم مورد علاقه خود عکس بگیرید؟
یکی از قابلیتهای منحصر به فرد برنامه
Xing امکان عکسبرداری از صحنه ای از فیلم در حال پخش می باشد، توسط این برنامه شما می توانید این کار را به سادگی انجام دهید. برای این منظور مراحل زیر را دنبال نمائید:
- بر روی منوی
View کلیک کرده و از منوی کشویی ظاهر شده بروی گزینه Advanced panel کلیک کنید(و یا کلید میانبر Ctrl+F3) را در صفحه کلید فشار دهید)

- با انتخاب گزینه
Advanced panel یک آیکون دوربین به پنجره اصلی Xing اضافه می گردد. اهرم جلو و عقب برنده را روی قسمت مورد نظرتان تنظیم نمائید و کلید Play که حالا به کلید Pause تبدیل شده را کلیک کنید.
بعد از متوقف نمودن پخش فیلم، آیکون دوربین را کلیک کنید تا پنجره
Export Current as Frame بازگردد. شما در این پنجره می توانید محل و فرمت ذخیره سازی عکس را تعیین کرده و نامی را برای آن وارد کنید. بعد از اتمام تنظیمات بروی کلید Save کلیک کنید.
فرمت ذخیره سازی تصاویر به صورت پیش فرض
bmp یا Bitmap می باشد.

نکته: ممکن است جهت عکسبرداری از
CDهای فیلم دچار مشکل گردید بنابراین بهتر است قبل از عکسبرداری فیلم مورد نظرتان را بروی کامپیوتر کپی نمائید.


  
  

منبع: روزنامه جام جم

 بیا پایین، برو بالا

اگر دقت داشته باشید، سه گذینه ثابت در اکثر پنجره‌های ویندوز به چشم می‌خورند که عبارتند از:

Close: برای بستن هر پنجره به کار می‌رود.

Maximize/Restore Down:  برای بزرگ و کوچک کردن هر پنجره به کار می‌رود.

Minimize: پنجره فعال را به نوار وظیفه ویندوز (Taskbar) انتقال می‌دهد. (کمینه ساختن).

در بسیاری از موارد این سه گزینه جوابگوی تمامی نیازهای ما نیست و برای هچه بهتر از آنها می‌بایست ار برخی از نرم‌افزار‌های کمکی در این زمینه بهره‌مند شد.

به عنوان مثال فرض کنید دههد پنجره را روی ویندوز باز کرده‌اید، حال اگر بخواهید همگی این پنجره‌ها را کمینه کنید، نوار وظیفه ویندوز شما پر از پنجره‌های مختلف می‌شود و دسترسی به یک پنجره بسیار سخت خواهد شد یا فرض کنید دو پنجره روی همدیگر قرار دارند و برای خواند پنجره زیرین مجبور به کمینه ساختن پنجره اول هستید، چنانچه پنجره اول را کمینه کنید، سپس دوباره بخواهید به محتویات موجود در پنجره اول دسترسی داشته باشید می‌باید دوباره پنجره اول را به حالت اولیه خود باز گردانیدکه در برخی از مواقع این کار بسیار خسته کننده است.

برای رفع چنین مشکلاتی این هفته قصد داریم نرم‌افزاری کاملاً رایگان را به شما معرفی کنیم که به زبان اسمبلی نوشته شده‌ای است و حجم آن فقط 89 کیلو بایت است! این نرم‌افزار در عین حال که دارای حجم بسیار کمی است قادر است  امکاناتی را در اختیار شما قرار می‌دهد که بار استفاده از آن، مطمئناً به استفاده همیشگی آن معتاد خواهید شد.

نام این برنامه قدرتمند Win Roll است. نرم‌افزار Win Roll‌ به شما این امکان را می‌دهد تا به راحتی و تناها با یک کلیک تمام پنجره‌ها را مورد نظر خود را بالا، پایین زیر رو و آنها را محو کرده یا ببینند. همچنین برای جلوگیری از شلوغ شدن نواز وظیفه ویندوز می‌توانید آنها را به کنار ساعت ویندوز منتقل کنید.

پس از دانلود نرم‌افزار از لینک http://www.palma.com.au/wonroll/winroll-2/0.exe و نصب واجرای آن قارد به انجام تمامی کار‌های فوق با استفاده از کلید‌های ماوس خواهید بود.

برای استفاده از امکانات مختلف این نرم‌افزار می‌باید نشانگر موس را روی نوار آبی رنگ بالای پنجره های ویندوز قرار دهید. در چنین حالتی هر یک از کلیدهای موس در هر یک از بخش‌های موجود در این نوار، امکان خاصی را در اختیار شما قرار می‌دهد از جمله:

راست کلیک روی نوار آبی: با انجام این کار پنجره مورد نظر شما جمع شده و فقط نوار آبی رنگ آن قابل مشاهده است، تکرار این کار موجب برگشت پنجره به حالت اولیه می‌شود.

کلیک میانی یا کلیک راست+Shift روی نوار آبی: پنجره شما را محو کرده و تکرار ان موجب بازگشت پنجره به حالت اولیه خود خواهد شد.

کلیک چپ روی گزینه Minimize: پنجره شما را کمینه می‌کند.

کلیک رایست روی گزینه Maximize: پنجره را جمع کرده و فقط نوار آبی رنگ قابل مشاهده است.

کلیک میانی و یا کلیک راست Shift+ بر روی گزینه Maximize پنجره شما را به کنار ساعت ویندوز (System tray) منتقل می‌کند.

کلیک چپ روی گزینه Maximize: اندازه پنجره فعال را به حداکثر اندازه آن تغییر سایز می‌دهد.

کلیک راست روی گزینه Maximize: پنجره جمع شده را به حالت اولیه بر می‌گرداند.

کلیک چپ روی گزینه Close: موجب بسته شدن پنجره‌های مربوطه می‌شود.

کلیک راست روی گزینه Close: پنجره فعال را زیر پنجره‌های دیگر قرار می‌دهد.

کلیک میانی و یا راست کلیک +Shift روی گزینه Close‌ موجب می‌شود پنجره مورد نظر شما روی تمامی پنجره‌ها قرار بگیرد، تکرار این عمل موجب تغییر به حالت اولیه خواهد شد.

نویسنده: امیر عصاری


  
  

 

منبع: روزنامه جام جم

ضبط مکالمه و صداهای اطراف به صورت حرفه ای

 

اگر با محصولات ALON آشنایی داشته باشید به طور یقین می‌دانید همه محصولات این تولید کننده کاملا حرفه‌ای هستند و کاملا بااستفاده از آن می‌توانید بر گوشی خود تسلط کافی داشته باشید. در این هفته می خواهیم برنامه‌ای به نامALON MP3 dictaphone را معرفی کنیمMP3 Dictaphone. اولین برنامه حرفه‌ای برای ضبط صدا است که می‌تواند تمامصداها را با بالاترین کیفیت در چندین فرمت صوتی ذخیره کند. همچنین می‌تواند فایلهایی که با فرمت M3U را نیز پشتیبانی کند که این نوع فرمت به فایلهای ّّPlay list مربوط است.

اجزای برنامه

Registration : پس از اینکه برنامه را روی گوشی نصب می‌کنید، در این حالت معمولی فقط 3تا چند روز می‌توانید از برنامه استفاده کنید و پس از آن باید برنامه ریجستر شود. برای اینکه برنامه را ریجستر کنید، بایدIMEI گوشی را بهدست آورد که به طور خودکار در قسمت Registration ظاهر می‌شود. پس از وارد کردن IMEI درون  Keygen شماره فعال سازی را دریافت خواهید کرد و تنها کافی است آن را درون برنامه وارد سازید.

Play Folder: با استفاده از این قسمت می‌توانید مسیر فایلهای صوتی را برای اجراء و ذخیره شدن مشخص کنید. اگر پوشه را در کارت حافظه جانبی انتخاب کنید بهتر است زیر فضای فلش گوشی را اشغال نخواهد کرد.

Refresh: در این قسمت می‌توانید فهرست فایلهای صوتی را Refresh کنید.

Phone Calls: یکی از مزیتهای این برنامه این است که می‌‌تواند مکالمه‌های تلفنی را نیز ضبط کند برای اینکه بتوانید از این قسمت استفاده کنید باید پس از شروع شدن مکالمه این قسمت را فعال کنید و بعد دکمه Record برنامه را بزنید.

Settings: در این قسمت می‌توانید تنظیمات برنامه‌ را ویرایش کنید.

1.Scan Subfolder: اگر این قسمت فعال باشد، برنامه تمام ساب فولدرهای گوشی را برای یافتن فایل صوتی خواهد گشت.

2. Record Format: در این قسمت می‌توانید فورمت فایلی صوتی را که قرار است ضبط شود، تعیین کنید.

3. Record File name: با استفاده از این قسمت نام فایل صوتی‌ای را که قرار است ذخیره شود، تعیین کنید.

4. Define rec.folder: در این برنامه به صورت خودکار  پوشه‌ای را برای ذخیره فایل صوتی ضبط انتخاب خواهد کرد.

5. Auto Record: با فعال شدن این قسمت برنامه به صورت خودکار فایل‌های صوتی را ضبط خواهند کرد.

6. Record Gaim: در این قسمت می‌توانید وسعت ذخیره صدا را تعیین کنید. به این معنا که اگر وری Hoghest تنظیم شده باشد، کوچکترین صدا را نیز ضبط خواهد کرد.

7. How To Play List: در این قسمت می‌توانید نوع پخش فایلهای صوتی را در Play List   مشخص کنید.

*Play Track: تنها فایل صوتی انتخاب اجرا می‌شود.

*Play List: در این قسمت تمامی فایلهای صوتی‌ای که در فهرست باشد، پخش خواهد شد.

* Loop Track: با استفاده از این قسمت، فایل صوتی شما پس از اتمام بازی خود پخش خواهد شد.

*Loop Play List: در این فهرست فایل‌های صوتی شما وقتی به اتمام رسید، دوباره پخش خواهد شد.

*Randomize: با انتخاب این قسمت فایل‌های صوتی شما در فهرست انتخابی به صورت اتفاقی یا همان Random پخش خواهد شد.

8. Scroll Playback: در این قسمت می‌توانید حالت ایکرولینگ را در فهرست فایلهای صوتی فعال یا غیر فعال کنید.

9. Show Tracking End: اگ راین قسمت فعال باشد، فایل صوتی شما تا آخر پخش خواهد شد.

10. Interrupt Message: به انتها رسیدن فایل صوتی می‌تواند همراه یک پیغام باشد که می‌توانید این پیام را در این قسمت فعال کنید.

Hot Keys: در این قسمت می‌توانید کلیدهای میانبری را برای برنامه تعیین کنید.

Call Rec Setting: در این قسمت می‌توانید تنظیمات مربوط به ضبط صدای مکالمه را از قبیل محل ذخیره شدن فایل صوتی فرمت فایل صوتی را ویرایش کنید. برای دانلود این برنامه می‌توانید از لینک زیر اسفاده کنید.

http://tinyurl.com/e7jpu

بهرام کاظمی

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


  
  

منبع: روزنامه جام‌جم

نرم‌افزار همه کاره

بیشتر شرکتها و مؤسسات بزرگ اینترنتی در طول یک سال اخیر به این نتیجه رسیده‌اند که محصولات و سرویس‌های مختلف خود را به صورت یکپارچه و در یک قالب مشترک در اختیار کاربران قرار دهند. به عنوان مثال، اکثر شما با سرویس‌های شرکت مایکروسافت در شبکه اینترنت آشنا هستید. سرویس پست الکترونیکی هات‌میل، موتور جستجوی MSN و با نرم‌افزار ارسال و دریافت پیام MSN Messenger از جمله سرویس‌های این شرکت است که در شبکه اینترنت مخاطبان زیادی هم داردو در طول یک سال گذشته شرکت مایکروسافت نسخه‌های جدید این سرویس‌ها را در قالب یک سورس جدید به نام Window Live معرفی کرده‌ استو به احتمال زیاد تا سال آینده این مجموعه جایگزین تمام نسخه‌های قدیمی دیگر خحواهد شد.

 

نرم‌افزار جدید AOL

در این خصوص، هفته گذشته شرکت نرم افزاری AOLهم نرم‌افزار جدیدی را به کاربران معرفی کرد که علاوه بر ارائه سرویسهای متنوع اینترنتی، تحول بزرگی را در دنیای اینترنت به وجود خواهد آورد. این نرم‌افزار که با عنوان Open Ride (به معنی سواری باز و آزاد) معرفی شده است،‌ از مجموعه‌ای از نرم‌افزار‌های آنلاین اینترنتی تشکیل شده است که کاربران سراسر دنیا می‌توانند آنرا به صورت رایگان دانلود کنند. برای دسترسی به این مجموعه می‌توانید از سایت اختصاصی شرکت AOL و از طریق آدرس http://www.aol.com/openride اقدام کرد. در مجموعه Open Ride تمام امکانات شخصی مور استفاده در شبکه اینترنت نظیر دسترسی سرویس پست الکترونیکی، ارسال و دریافت پیام آنی (Messenger)، مرورگر شبکه اینترنت، موتور جستجو و همچنین قسمتهای مختلف رسانه‌ای و سرگرمی آنلاین وجود دارد. امام این قسمتها با سرویس‌های مختلف شرکت AOL و برخی سایتهای اینترنتی دیگر در ارتباط هستند. اما نکته قابل توجه در خصوص این مجموعه، اجرای تمام سرویس‌ها و نرم افزار‌ها در یک محیط و پنجره است.

 

محیط نرم‌افزاری

محیط ساده و بهینه نرم‌افزار Open Ride باعث شده است تجربه استفاده از شبکه اینترنت برایکاربر بسیار راحت انجام گیرد کاربران این نرم‌افزار می‌توانند از طریق این مجموعه، چندین حساب پست الکترونیکی را در یک زمان کنترل و بررسی کنند. در این نرم‌افزار برای دسترسی به دیگر سرویس‌های پست الکترونیکی غیر از سرویس اختصاصی AOL، نظیر صندوقهای پستی Gmail و Yahoo هخم امکاناتی وجود دارد. صفحه این نرم‌افزار به 4 قسمت تقسیم شده است که شرکت آنرا با عنوان نمایش چهار‌گانه معرفی می‌کند. در این چهار قسمت مطالب و سرویسهای مورد استفاده در Open Ride ارائه می‌شود. البته قطعاً سرویس‌های قابل ارائه در این نرم‌افزار بیش از 4 عدد است و کاربر می تواند با نظر خود، محیط نرم‌افزار Open Ride  را سفارشی کند و سرویس‌هایی که بشتر مورد استفاده قرار می‌گیرند را در محیط اصلی نرم‌افزار قرار دهدو مضاعف بر اینکه از طریق منوهای این نرم‌افزار می‌تواند به دیگر سرویس‌ها هم دسترسی داشته باشد. نرم‌افزار Open Ride برای اسفاده از طریق ارتباط اینترنتی پهنای‌باند بهینه است و روی هر گونه ارتباط کابلی سرعت بالا و DSL کار می‌کند.

کاربران پهنای‌باند می‌توانند از چندین سرویس اینترنتی در یک زمان خاص استفاده کنند. بویژه استفاده از چندین سرویس رایانه‌ای دیجیتالی که در ارتباطات Dial-Up بسیار مشکل است، از طریق ارتباطات پهنای باند براحتی انجام می‌پذیرد. از این رو کاربران Open Ride‌ به علت استفاده همزمان از چندین سرویس که بخش اعظم آنها سرویسهای رسانه‌ای نظیر سرویس موسیقی و تصویری است، باید از ارتباط پهنای باند استفاده کنند.

نرم‌افزار Open Ride قسمتی از پهنای باند ارتباطی کاربر را در کنترل خود قرار می‌دهد و بر اساس سرویس‌های ارتباطی و حجم طلاعات انتقالی هر یک از آنها، بهترین و بهینه‌ترین ارتباط برای کاربر فراهم می‌کند تا کاربر بتواند در کنار استفاده از این نرم‌افزار از دیگر نرم‌افزار‌های آنلاین نیز استفاده کند. هر چند با توجه به امکانات زیاد نرم‌افزاری Open Ride، نیاز به استفاده از نرم‌افزار‌های دیگری تا حدود زیادی کاهش می‌یابد.

 

دیگر امکانات

از دیگر امکانات دیگر این نرم‌افزار می‌توان به امکانات مرور شبکه در قالب زبانه (tabbed browsing) و همچنین پیش‌نمایش زبانه‌ها به صورت کوچک (thumbnail) اشاره کرد. همچنین امکان استفاده از صندوق‌های پستی نیز در این نرم‌افزار بسیار جالب است. فقط کافی است یکبار آدرس پستی خود و کلمه رمز آنرا در اخیار نرم‌افزار قرار دهید. از این پس با هر بار اجرای نرم‌افزار، به صورت خودکار صندوق پستی شما کنترل می‌شود و در هر صورتی که نامه‌ای برای شما ارسال شده باشد، به شما هشدار داده می‌شود. نرم‌افزار Open Ride درحال حاظر دوران آزمایشی خود را طی می‌کند و هنوز نمی‌تواند درباره قسمتهای امنیتی آن اظهار نظر کرد.

سید شهرام نقوی الحسینی

منبع: Open Ride


  
  
<      1   2   3   4   5   >>   >