سفارش تبلیغ
صبا ویژن
زیانمندترین مردم در معاملت و نومیدترین‏شان در مجاهدت ، مردى است که تن خویش در طلب مال فرسود و تقدیرها با خواست او مساعد نبود ، پس با دریغ از دنیا برون شد و با وبال آن مال روى به آخرت نمود . [نهج البلاغه]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :29
بازدید دیروز :44
کل بازدید :843432
تعداد کل یاداشته ها : 1319
103/2/19
1:17 ع
مشخصات مدیروبلاگ
 
آذر آموزش[45]
باسلام من در شغل تدریس کامپیوتر هستم و دراکثر شاخه های کامپیوتر فعالیت دارم

خبر مایه
لوگوی دوستان
 

منبع: روزنامه جام‌جم

نرم افزار AceFTP‌، برنامه‌ای قدرتمند با امکانات پیشرفته برای کار با سرورهای FTP است. این نرم‌افزار، دارای سرعت بالایی در دانلود و آپلود فایل‌ها بر روی سرور‌های FTP است و ضریب امنیتی فایل‌های رد و بدل شده در آن نیز بسیار بالا است. این برنامه، از سایت www.visicommedia.com قابل دانلود است.


  
  

منبع: روزنامه جام‌جم

آیکون‌ها، همراهان جدا نشدنی ویندوز و برنامه‌های مختلف هستند. آیکون‌ها همیشه در ویندوز وجود داشته‌اند و خواهند داشت؛ چون همگی نرم افزار‌های موجود در ویندوز، با شکل و شمایلی شناخته می‌شوند که به آن آیکون گفته می‌شود. در طراحی سایتها و محیطهای نرم افزاری نیز، برای نشان دادن هر بخش از آیکون‌های مختلفی استفاده می‌شود. اگر شما هم نیاز به ساخت یک آیکون دارید،‌ بهترین نرم افزاری که می‌تونید از آن کمک بگیرید Axialis IconWorkshop است. این نرم افزار، تمام امکانات مورد نیاز برای ایجاد انواع آیکون را در اختیار شما می‌گذارد و می‌توانید حرفه‌ای‌ترین آیکونها را با استفاده از آن ایجاد کنید. برای دانلود این نرم‌افزار قدرتمند، به سایت www.axialis.com‌ مراجعه کنید.


  
  

منبع: روزنامه جام‌جم

اگر تعداد فایلها و برنامه‌های شما زیاد شده است  برای یافتن یک چیز، مجبور هستید کل فضای دیسک را برای مدتی طولانی بگردید راه‌حلی وجود دارد که می‌تواند شما را از این انتظارهای ملال آور نجات دهد. نرم‌افزار google desktop، در مواقع بیکاری سیستم، به دنبال فایلها و برنامه‌های شما می‌گردد و آنها را لیست می‌کند در نتیجه، زمانی که بخواهید موردی را جست‌و‌جو کنید، دیگر لازم نیست از جست‌و‌جوی ویندوز استفاده کنید، زیرا google desktop، قبلاً همه کارها را انجام داده است تا بتواند در مدت یک ثانیه، آنچه را که می‌خواهید، بیابد. این برنامه از سایت goole قابل دریافت است.


  
  

منبع: روزنامه جام‌جم

اگر رایانه‌تان عیب پیدا کرده است و نیاز به تعمیر کار دارد از نرم افزار System Mechanic استفاده کنید. این نرم افزار، همانطور که از نام آن مشخص است، می‌تواند مانند یک تعمیر کار حرفه‌ای، اشکالات به وجود آمده برای رایانه شما را بر‌طرف کند. بهینه سازی، عیب‌یابی، تعمیر و محافظت از رایانه، از کارهایی است که این نرم افزار برای شما انجام می‌دهد. این نرم افزار از لینک http://tinyurl.com/yzsfcq قابل دانلود است.


  
  

منبع: روزنامه جام‌جم

اگر می‌خواهید اسکرین سیور بسازید و در ساخت اسکرین سیور همه نوع امکانات در اختیار داشته باشید، از نرم‌افزار axialis professional screen saver producer استفاده کنید. این نرم‌افزار، یکی از کاماترین و حرفه‌ای‌ترین نرم‌افزار برای ساخت اسکرین سیور است که همه نوع ابزار و امکاناتی را برای این کار در اختیار شما قرار می‌دهد  برای دانلود این نرم‌افزار به سایت http://www.axialis.com/ssp مراجعه کنید.

 


  
  

منبع: روزنامه جام‌جم

همانطور که در استفاده از تلفن همراه می‌توان به جای تماس گرفتن و صحبت کردن، از پیامهای متنی کوتاه استفاده کرد در سرویسهای پست الکترونیک نیز می‌توان به جای نوشتن نامه‌ها و متون مورد نظر، از صحبت کردن استفاده کرد. نرم‌افزار jdvoicemail، به شما کمک می‌کند تا به راحتی و در چند کلیک ساده، ایمیلهای صوتی خود را ضبط کنید و برای دیگر دوستانتان ارسال کنید فایلهای ضبط شده با این نرم‌افزار برای اجراء به هیچ نرم‌افزار خاصی نیاز ندارد و گیرنده ایمیل با دوبار کلیک بر روی فایل دریافتی، می‌تواند به راحتی به آنها گوش کند. این نرم افزار از سایت زیر قابل دانلود است.

www.lagolento.com

 


  
  

منبع: روزنامه جام‌جم

اگر می‌خواهید از شر ویروسها و فایلهای مخرب راحت شوید. پیشنهاد می‌کنیماز نرم‌افزار protector plus استفاده کنید. این نرم‌افزار که نسخه جدید خود را با نام protector plus 2007 vista در اختیار کاربران قرار داده است می‌تواند امنیت اطلاعات شما را در حد زیادی تأمین کند تا دیگر نگران ورود ویروسها و فایلهای مزاحم و جاسوسی به رایانه خود نباشید این نسخه از نرم‌افزار مخصوص ویندوز vista طراحی شده است و قابلیت نصب بر روی تمامی نصخه‌های این ویندوز را داراست برای دریافت نسخه‌ای از این نرم‌افزار به سایت زیر مراجعه کنید.

http://www.pspl.com/products/wvista.htm

 


  
  

منبع: روزنامه جام‌جم

نرم‌افزار Taskbar hide، این امکان را می‌دهد تا به طور کامل بر روی Taskbar ویندوز خود کنترل داشته باشید. با استفاده از این نرم‌افزار بعنوان ابزاری برای مخفی کردن پنجره‌های مختلف، می‌توانید تنها با فشردن چندکلید از روی کیبورد، یکباره تمامی پنجره‌های مورد نظر خود را از دید دیگران مخفی کنید و یا آنها را به نوار کار ویندوز انتقال دهید. همچنین، با استفاده از این روش، می‌توانید بستن تمامی پنجره‌های باز را در یک کلیک انجام دهید. از دیگر امکانات این برنامه، سفارشی کردن نوار کار ویندوز است به این صورت که می‌توانید هر یک از اشیاء موجود در نوار کار، از جمله دکمه شروع و ساعت ویندوز را از این بخش حذف کنید. برای دانلود این نرم افزار، به سایت www.eusing.com مراجعه کنید.


  
  

منبع: روزنامه جام‌جم

در ویندوز، تعداد زیادی برنامه و نرم‌افزار وجود دارد که برای افراد ناشناخته باقی می‌مانند. از جمله این نرم‌افزار‌ها می‌توان به Private Character Editor اشاره کرد که نرم‌‌افزاری مفید برای ویرایش قلمها و کاراکتر‌ها و ساخت کاراکتر‌های جدید است. برای اجرای این برنامه، دستورEudcedit را در منوی Run وارد کنید. با این برنامه‌، می‌توانید برای کد کاراکتر‌ مورد نظر خود ظاهری جدید طراحی کنید و یا کاراکتر موجود را ویرایش کنید. خوب است به این نکته نیز اشاره کنم که در این محیط با توجه به پشتیبانی ویندوز از یونیکد، می‌توانید کاراکتر‌های زبان فارسی و هر زبان دیگر را نیز ویرایش کنید. این برنامه ابزار‌های لازم را در اختیار شما قرار می‌دهد.


  
  

منبع: روزنامه جام‌جم

بسیاری اوقات پیش می‌اید که برنامه‌ای قادر به پاسخ‌گویی به درخواستهای کاربر نیست و به وضعیت not responding می‌رود. برنامه Task Manager ویندوز، می‌تواند در بیشتر موارد با عمل End Task، پردازش مربوط به آن برنامه را پایان دهد. اما در برخی موارد نیز نا موفق عمل می‌کند نرم‌افزار کوچک و قدرتمند Task ill، برنامه‌ای است که با حجمی برابر 7 کیلوبایت، می‌تواند بسیار سریع و تنها با یک کلیک مضاعف بر روی پردازش در حال اجراء، آنرا متوقف کند. این برنامه در بسیاری از موارد بهتر از End Task ویندوز عمل می‌کند. با یک جستجوی ساده در سایت download.com می‌توانید این نرم‌افزار را به طور رایگان دریافت کنید.


  
  
<      1   2   3   4   5   >>   >