سفارش تبلیغ
صبا ویژن
[ و کسى از وى مسافت میان مشرق و مغرب را پرسید فرمود : ] به اندازه یک روز رفتن خورشید . [نهج البلاغه]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :69
بازدید دیروز :44
کل بازدید :843472
تعداد کل یاداشته ها : 1319
103/2/19
10:52 ع
مشخصات مدیروبلاگ
 
آذر آموزش[45]
باسلام من در شغل تدریس کامپیوتر هستم و دراکثر شاخه های کامپیوتر فعالیت دارم

خبر مایه
لوگوی دوستان
 

منبع: روزنامه جام جم

هم به روشهای معمول و هم به روشهای دیگر گفته شده می‌توان بسیاری از پردازشهای موجود و در حال اجرا را متوقف کرد و به کار آنها پایان داد. اما برخی از پردازش‌ها هستند که یا به دلیل اهمیت آنها و یا به هر دلیل دیگر سیستم از توقف آنها جلوگیری می‌کند و پیامی را صادر می‌‌کند که این عمل در مورد این پردازش امکان‌پذیر نیست. در صورتی که با دلیل منطقی اصرار به انجام این کار دارید نرم‌افزار 20 کیلوبایتی و توانمند +taskman این امکان را می‌دهد که این گونه پردازش‌ها را نیز متوقف کنید. این برنامه را از نشانی زیر دریافت کنید:

www.diamondcs.com.au/downloads/taskman.zip

 


  
  

منبع: روزنامه جام جم

هنگامی که برنامه هایی را نصب می‌کنید بسیاری از آنها در ریجیستری تغییراتی اعمال می‌کنند و برخی در آنها کلیدهای جدیدی می‌سازند که شما از همه آنها نا‌آگاهید که البته اطلاع از همه آنها نیز ممکن است کسل کننده باشد. اما برای اشخاصی که می‌خواهند کوچکترین تغییر در رجیستری را زیر نظر داشته باشند نیز راه حل وجود دارد که آن برنامه 65 کیلوبایتی و رایگان registry prof است. با این برنامه قبل از هر تغییر اول از شما سوال می‌شود و در صورت تأیید شما اعمال می‌شود. این برنامه کوچک را از نشانی زیر به طور مستقیم دریافت کنید:

www.diamondcs.com.au/downloads/regprof.zip

 


  
  

منبع: روزنامه جام جم

آیا تا به حال پیش آمده است که بخواهید برنامه‌ای را پاک کنید،‌اما ویندوز این اجازه را به‌شما ندهد. این حالت زمانی رخ می‌دهد که پردازش در حال استفاده از آن فایل باشد. معمولاً فایلهای مخربی را که افراد تشخیص می‌دهند نیز به همین دلیل نمی‌توانند پاک کنند. شما با برنامه Dellater‌ به این فایلها می‌گویید تا زمانی که کامپیوتر restart‌ می‌کنیم آزادباش اما بعد از restart دیگر نمی‌خواهم ببینمت. این برنامه شگفت انگیز 3 کیلوبایتی که با زبان اسمبلی نوشته شده است زمانی که دستور «نام فایل dellater » را اجراء می‌کنید، در زمان راه‌اندازی مجدد رایانه آن فایل را پاک می‌کند. این برنامه را از نشانی زیر دریافت کنید:

www.diamondcs.com.au/downloads/dellater.zip

 


  
  

منبع: روزنامه جام‌جم

مقدمه‌ای بر تجارت

از قدیم گفته‌اند رمز موفقیت در هر کاری تبلیغ و کیفیت انجام کار و در هر شغلی،‌ تبلیغ حرف اول را می‌زند. یکی از راحترین روشهای تبلیغاتی، ارائه کارت ویزیت به مشتریان است امروزه، کار چاپ و طراحی کارت ویزیت توسط بیشتر مراکز خدمات کامپیوتری انجام‌پذیر است، اما به نظر شما، آیا تمام کسانی که کارت ئیزیت طراحی می‌کنند، طاحان حرفه‌ای هستند و ساعتها وقت خود را صرف طراحی کارت ویزیتها می‌کنند؟ تا به حال به این فکر کرده‌اید که خودتان با سلیقه خودتان هم می‌توانید کارت ویزیت طراحی کنید؟ اگر فکر می‌کنید با نرم‌افزارهای طراحی آشنایی ندارید و یا از پس این کار بر نمی‌آیید، باید بگوییم سخت در اشتباه‌اید، چرا که با استفاده از نرم‌افزار قدرتمند Business Card Designer Plus ، حتی کم تجربه‌ترین افراد نیز می‌توانند کارت ویزیت دلخواه خود را به حرفه‌ای ترین شکل ممکن طراحی کنند.

 

سرعت

استفاده از بخش ویزارد موجود در این نرم‌افزار، به شما کمک می‌کند تا با ایده گرفتن از صد طرح آماده، در کمترین زمان ممکن، طرح موجود نظر خود را ایجاد کنید.

 

تصاویر پیش‌ساخته

ایجاد طرح کارت ویزیت در هر اندازه‌ای که شما مایل باشید، از دیگر امکانات این نرم‌افزار قدرتمتند است، به این ترتیب، نیاز نیست کارت ویزیت شما حتماً در اندازه‌های استاندارد باشد. می‌توانید با تغییر اندازه، کارت ویزیت خود را بسیار جذاب و حرفه‌ای کنید. همچنین، طراحی کارت ویزیت در مدلهای مختلف، از جمله استاندارد افقی، عمودی، دورو و سی دی کارت نیز با استفاده از این نرم‌افزار امکان پذیر است.

 

چاپ حرفه‌ای

پشتیبانی از سیستم چاپ حرفه‌ای، از دیگر قابلیتهای این نرم افزار قدرتمند است. با بهره‌گیری از این قابلیت، می‌توانید کارتهای طراحی شده‌تان را خودتان به هر تعداد که مایل باشید چاپ کنید و از آنها استفاده کنید. همچنین، اگر بخواهید تعداد زیادی از طرح مورد نظر خود را چاپ کنید، می‌توانید طرح موبوط را بصورت عکسی با کیفیت بالا، ذخیره کنید و آنرا برای چاپ به چاپخانه ببرید.

 

افکتهای گرافیکی

یکی از جذابیت‌های کار با نرم‌افزار‌های گرافیکی، افکتهای موجود در آنهاست. این نرم‌افزار نیز مستثنا نیست و افکتهای زیادی هم چون gamma , noise , negative , rotate , flip , mirror , crop   و ... دارد با استفاده از امکان محو کردن (transparent) می‌توانید تصاویر زمینه‌ را محو و نامرئی کنید تا طرحزیبایی خاصی پیدا کند.

 

ابزارهای رسم

ابزارهای رسم اشکال هندسی، هم چون مستطیل، مثلث، لوزی، بیضی و ... از دیگر ابزارهای موجود در این نرم‌افزار است که هنگام طراحی می‌توانید از آنها استفاده کنید.

 

افکتهای متنی

علاوه بر افکتهای موجود برای اعمال روی تصاویر، افکتهای مختلفی نیز برای اعمال روی متون موجود در طرح شما وجود داردو می‌توانید متن خود را به صورت حلزونی، شعاعی، کمانی و ... بنویسید. هم چنین، تغییر در نوع قلم، اندازه،‌ رنگ، استایل، سایه و میزان دوران آن نیز دز این نرم‌افزار قابل انجام است.

بدون ایده طراحی کنید

همان طور که متوجه شدید، در استفاده از این نرم‌افزار، نیاز به هیچ ایده‌ای برای طراحی نخواهید داشت. پس بزرگترین مشکل که همان ایده و چیدمان تصاویر که در کنار یکدیگر است نیز، وجود نخواهد داشت. مدلها و تصاویر پیش ساخته که کاملاً با طرح‌‌های کارتهای تجارت مطابقت دارند، در این نرم‌افزار موجود است و تنها فاصله شما باکارت تجارت دلخواه‌تان، انتخاب آنها و قرار دادن‌شان در محل مورد نظر است. اگر به استفاده از این نرم‌افزار علاقه دارید، می‌توانید نسخه‌ای از آن را از سایت زیر دانلود کنید:

www.camdevelopment.com

 

امیر عصاری

 


  
  

منبع: روزنامه جام‌جم

آیا می‌دانید که بیش از 50 مکان برای شروع خود کار برنامه‌ها به هنگام راه‌اندازی ویندوز وجود دارد که معمولاً‌ از آنها آگاه نیستیم و بسیاری از برنامه‌های مخرب از این عدم آگاهی سوء استفاده می‌کنند. با نرم افزار رایگان و 55 کیلو بایتی و توانمند Autostart viewer می‌توانید تمامی این نقاط را کنترل کنید و تنها به برنامه‌هایی اجرای خودکار بدهید که خودتان می‌خواهید. البته بسیاری از برنامه‌های اساسی نیز وجود دارند که در صورت توقف آنها سیستم دچار اشکال می‌شود. این برنامه را از نشانی زیر دریافت کنید:

www.diamondcs.con.au/downloads/asviewer.zip

 


  
  

منبع روزنامه جام‌جم

اگر می‌خواهید از چهره دوستان و آشنایان خود مدلهای سه بعدی طراحی کنید و با نرم افزارهای طراحی سه بعدی نیز آشنایی ندارید از برنامه Facemaker استفاده کنید. این برنامه همانطور که از نامش مشخص است، برای ایجاد چهره افراد به کار می‌رود و این امکان را به شما می‌دهد تا مدلهای کاملاً سه بعدی از چهره افراد مختلف را در آن طراحی کنید استفاده از این نرم افزار بسیار آسان و کاملاً رایگان است.

برای دانلود نسخه‌ای از آن، به لینک زیر مراجعه کنید.

http://www.geocities.com

http://gabsprog/facemaker.html

 


  
  

منبع: روزنامه جام‌جم

در بسیاری ار مواقع در رایانه‌های ما فایلهایی وجود دارند که از نظر محتوا کاملاً شبیه به هم هستند اما چون نامهای متفادت دارند و یا در یک فولدر نیستند و ما از تکراری بودن آنها مطلع نمی‌شویم  زمانی که یک عکس را از اینترنت در زمانهای مختلف دوبار می‌گیریم و یا برنامه یکسانی را از روی دو CD متفاوت بر روی دیسک کپی می‌کنیم حجم زیادی از فضای دیسک را فایلهای تکراری اشغال می‌کنند با نرم‌افزار کوچک و رایگان double killer می‌توان تمام فایلهای تکراری را پیداد کرد و اضافات را پاک کرد البته باید توجه شود که این پاک کردن باید آگاهانه باشد.


  
  

منبع: روزنامه جام‌جم

تا به حال از نرم‌افزار‌های تمام فارسی استفاده کرده‌اید؟ نرم‌افزار‌های زیادی مانند یاهو مسنجر، فلش، فتوشاپ و ... وجود دراند که نسخه‌های تمام فارسی آن‌ها نیز در بازار موجود است. اما به نظر شما، سایت سازنده این نرم‌افزار‌ها نسخه فارسی آن‌ها را نیز ارائه می‌کنند؟ خیر! این نسخه‌ها و تغییراتی که در نرم‌افزار‌ها به وجود می‌آید، با هک‌هایی در سورس این نرم‌افزار‌ها ایجاد می‌شوند، با استفاده از برنامه‌هایی قابل انجام است که نمونه‌ای از آنها نرم‌افزار hacker Resource است. این نرم‌افزار کم حجم و در عین حال قدرتمند ، به شما این امکان را می‌دهد تا تغییرات مورد نظر خود را سورس برنامه‌های مورد نظرتان ایجاد کنید و آنها را به دلخواه خود تغییر دهید.

برای دانلود نسخه کامل این نرم‌افزار به لینک http://danlod.com/jamejam/rh.zip مراجعه کنید.


86/3/11::: 2:9 ع
نظر()
  
  

منبع: روزنامه جام‌جم

اگر مدام با فایلها و سی‌دی‌های مختلف سروکار داشته باشید و یا به صورت حرفه‌ای با اینترنت کار کنید و فایل بگیرید، هارد دیسک شما پر از فایلهای تکراری خواهد شد که نمی‌توانید از شر آنها خلاص شوید اگر مشغله فکری زیادی دارید و به یاد نمی‌آورید که کدام فایل را دو بار روی هارد خود ذخیره کرده‌اید و یا تعداد زیادی فایل تکراری روی هارد دیسکتان وجود دارد و حوصله حذف تک تک آنها را ندارید، از نرم‌افزار duplicate file detector استفاده کنید. این برنامه با جستوجو در هارد دیسک شما، فایلهای تکراری از هر نوع و در هر حجمی را شناسایی و حذف می‌کند. این نرم‌افزار از سایت www.al-soft.com قابل دانلود است.


  
  

منبع: روزنامه جام‌جم

ورزش و تغذیه سالم همواره در افزایش سلامتی و طول عمر افراد تأثیر گذار بوده است اگر می‌خواهید از رایانه‌تان در افزایش سلامتی و طول عمر کمک بگیرید، به شما پیش نهاد می‌کنیم نرم‌افزار Bode Trans را امتحان کنید این نرم افزار قدرتمند، می‌تواند تمامی فعالیتها و غذاهای مصرف شده توسط شما را کنترل و بررسی کند. با استفاده از این برنامه، می‌توانید میزان مواد غذایی مصرفی خود را مشخص کنید و آنها را از نظر میزان انرژی و کالری باهم مقایسه کنید همچنین، با مشاهده گزارشهای تولید شده این برنامه، می‌‌توانید میزان تغذیه و تأثیر آن در روند رشد و افزایش یا کاهش وزن خود را به صورت دقیق بررسی و تناسب اندام خود را در مطلوبترین حالت حفظ کنید. با دانلود این نرم افزار،‌ می‌توانید یک پزشک تغذیه و یک باشگاه بدن‌سازی را یکجا روی رایانه خود در اختیار داشته باشید.

برای دریافت این برنامه قدرتمند، به سایت www.bodetrans.com  مراجعه کنید.


  
  
<      1   2   3   4   5   >>   >