سفارش تبلیغ
صبا ویژن
حکمت، شرف بزرگوار را می افزاید وبنده مملوک را تا مجلس ملوک بالا می کشد . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :23
بازدید دیروز :38
کل بازدید :842776
تعداد کل یاداشته ها : 1319
103/2/8
10:40 ص
مشخصات مدیروبلاگ
 
آذر آموزش[45]
باسلام من در شغل تدریس کامپیوتر هستم و دراکثر شاخه های کامپیوتر فعالیت دارم

خبر مایه
لوگوی دوستان
 

در حاضر نرم افزار WinRar را میتوان معروفترین و همچنین قدرتمندترین نرم افزار فشرده سازی فایل دانست. بسیاری از کاربران از این نرم افزار به منظور فشرده سازی فایلها و همچنین باز کردن فایلهای فشرده rar و zip استفاده میکنند. اما از این نرم افزار میتوان استفاده دیگری نیز کرد! در این ترفند قصد داریم به معرفی ترفندی بپردازیم که با بهره گیری از آن میتوان یک فایل یا یک فولدر را در داخل یک عکس مخفی ساخت! به شکلی که پس از مخفی سازی شما تنها یک عکس خواهید داشت و تنها با باز کردن عکس توسط خود نرم افزار WinRar میتوان به فایل دسترسی داشت. از این ترفند میتوان به عنوان یک شیوه بسیار حرفه ای مخفی سازی فایل و فولدر نام برد.

برای این کار:

شما به یک فایل تصویر با فرمت GIF و یا JPG و همچنین فایل یا فولدری که میخواهید مخفی کنید نیاز خواهید داشت.
ابتدا باید باید فایل یا فولدر مورد نظر را توسط خود نرم افزار WinRar فشرده سازی کنید. بدین منظور روی آن راست کلیک کرده و Add to archive را انتخاب کنید. محض نمونه نام آن را Kamyabonline.rar بگذارید.
اکنون این فایل فشرده که قصد مخفی سازی آن را دارید را در کنار تصویر مورد نظر خود که به عنوان مثال Kamyabonline.jpg نام دارد قرار دهید.
یعنی این دو فایل در کنار هم و در یک پوشه.
حال ، از منوی Start وارد Run شده و دستور cmd را وارد کرده و Enter بزنید تا وارد Command Prompt شوید.
اکنون در داخل CMD به فولدری که این دو فایل در آن قرار دارد مراجعه کنید. (یادآوری میشود برای تعویض دایرکتوری در CMD از دستور cd استفاده میشود.)
پس از مراجعه به دایرکتوری مورد نظر ، کافی است کد زیر را در CMD وارد کرده و Enter بزنید:


copy /b Kamyabonline.jpg + Kamyabonline.rar New-Kamyabonline.jpg


در کد فوق Kamyabonline.jpg نام عکس اولیه ، Kamyabonline.rar نام فایل فشرده که قصد مخفی سازی آن را داریم و در پایان New-Kamyabonline.jpg نام عکس تولیدی جدید است که فایل فشرده در آن مخفی میشود.
حالا کافی است به فولدری که فایلها در آن موجود بود مراجعه کنید ، یک عکس با نام New-Kamyabonline.jpg ایجاد شده است. تصویر این عکس همان عکس اولیه است ، اما در داخل این عکس جدید فایل فشرده ما نیز مخفی شده است که به هیچ وجه قابل مشاهده نیست!
اما برای دستیابی به فایل مخفی شده کافی است روی عکس تولید شده راست کلیک کرده و از Open with روی Choose Program کلیک کنید. در صفحه باز شده از میان لیست برنامه ها WinRar را انتخاب نموده و OK کنید. خواهید دید که نرم افزار WinRar عکس شما را به گونه ای اجرا میکند که فایل مخفی شده در دل عکس نیز پدیدار میگردد! حالا کافی است در WinRar دکمه Extract to را بزنید تا فایل فشرده از دل عکس خارج گردد.

همان طور که ذکر شد این روش یک روش بسیار حرفه ای برای مخفی سازی فایل و فولدر میباشد.

به نقل از ترفندستان

 


  
  

اگر تاکنون از نرم افزار Windows Media Player برای پخش آهنگ استفاده کرده باشید این نکته را دریافته اید که به شکل پیش فرض و اتوماتیک هنگام پخش آهنگ ، جلوه های خاصی به شکل رقص نور و رقص تصاویر گرافیکی بر روی صفحه ظاهر میشود. اما بسیاری از کاربران ، از این محصول مایکروسافت برای پخش فایل های صوتی خود استفاده نمیکنند بلکه از نرم افزار جامع تر و کاربردی تر ، JetAudio استفاده میکنند. در صورتی که شما نیز از کاربران این برنامه باشید ، حتمأ دریافته اید که این قابلیت رقص نور و رقص تصاویر گرافیکی در JetAudio به شکل پیش فرض وجود ندارد. در این ترفند قصد داریم به معرفی این قابلیت فوق پیشرفته موجود در JetAudio بپردازیم که به واقع یک سر و گردن از Media Player بالاتر است اما به شکلی مخفی در برنامه گنجانده شده است.

بدین منظور:
نرم افزار JetAudio را اجرا کنید و فایل صوتی را پخش کنید.
سپس کلیدهای ترکیبی Ctrl + K را همزمان بزنید.
خواهید دید که ابزار Sound2Vision فعال خواهد شد و تصاویر گرافیکی زیبایی را مطابق با آهنگ برای شما نمایش خواهد داد.
با استفاده از 3 فلش پنجره برنامه ، میتوانید نوع نمایش تصویر و تنظیمات آن را مطابق میل خود تنظیم کنید و از زیبایی آن لذت ببرید.

به نقل از ترفندستان

 


  
  

همان طور که اطلاع دارید مدت زمانی از عرضه نرم افزار Real Player 11 نسخه Beta میگذرد. این نرم افزار توانمند علاوه بر امکانات متعدد برای پخش فایلهای صوتی و ویدئویی در نسخه جدید خود قابلیت جدیدی را در خود گنجانده است. با استفاده از این قابلیت جدید شما میتوانید ویدئوهای موجود در سایتهای ویدئوهای اشتراکی آنلاین به ویژه Youtube را بر روی سیستم خود دانلود نمایید و بدون نیاز به اینترنت آنها را در حالت آفلاین نیز مشاهده کنید. هم اکنون قصد داریم به معرفی این ترفند بپردازیم.

ابتدا شما میتوانید نسخه Beta  نرم افزار Real Player 11 را از سایت  به نشانی http://www.kamyabonline.com/modules.php?name=News&file=article&sid=1534 دانلود نمایید.
سپس برنامه را اجرا نمایید.
اکنون کافی است با مراجعه به قسمت Options گزینه Download This Video را فعال کنید.
از این پس با مراجعه به هر ویدئوی اینترنتی دکمه ای به نام Download This Video برای شما پدیدار میشود. با کلیک بر روی این دکمه میتوانید ویدئو را دانلود کرده و روی هارد ذخیره کنید.
این ابزار توانمند علاوه بر Youtube بر روی کلیه سایتهای اشتراک آنلاین ویدئو همانند  Youtube, MetaCafe, MSN Videos, Revver, iFilm, PutFile, DailyMotion, Esnips, BrightCove, CinemaTube.Net عمل میکند.

به نقل از ترفندستان

 


  
  

آیا تا به حال به عبارت Remote برخورد کرده‌اید؟ Remote به معنای کنترل کردن چیزی از راه دور است.
با استفاده از نرم‌افزار
Control Freak می‌توانید رایانه خود را در گوشی همراه خود Remote کنید. برای اجرای این برنامه به نرم افزار winamp نیاز دارید.
نرم افزار
Control Freak به شما توانایی آن را می‌دهد تا بتوانید بوسیله‌ی گوشی‌های بلوتوث دار دارای سیستم عامل سیمبیان، نرم افزار Winamp و رایانه‌ی شخصی خود را کنترل نمایید و بتوانید فایل‌های چند رسانه‌ای مانند فایل‌های صوتی و یا فایل‌های تصویری را اجرا نموده مکث دهید متوقف سازید به جلو یا عقب حرکت دهید و یا صدا را کم و زیاد کنید .
اگر در برنامه
Winamp از دکمه‌های اجرای فایل صوتی یا تصویری، Pause،Stop، بعدی، قبلی و ... به وفور استفاده می‌کنید و نیازمند تمام این دکمه‌ها در گوشی خود نیز هستید مطمئن باشید دقیقا تمام این امکانات بر روی نرم‌افزاری که روی گوشی نصب می‌شود نیز وجود دارد.

مدیریت شده عمل کنید
با آمدن ورژن 2 نرم‌افزار
Control Freak حال می‌توانید بهتر از گذشته فایل‌های صوتی‌ای را که در برنامه Winamp اجرا می‌کردید را کنترل کنید: البته اگر از Media Library نرم‌افزار Winamp استفاده کنید.
Media Library نرم‌افزار Winamp یکی از امکانات فوق‌العاده آن است که به کاربران اجازه می‌دهد تمام فایل‌های صوتی و تصویری را با استفاده از این فانکشن، مدیریت و کنترل کنند. بعد از اینکه گوشی همراه شما با رایانه ارتباط برقرار کرد می‌توانید از روی گوشی همراه خود، محتویات داخل Media Library نرم‌افزار Winamp نصب شده روی رایانه را نیز جستجو کنید.
در مقدمه برنامه گفتیم که علاوه بر کنترل نرم‌افزارهای صوتی همانند
Winamp برنامه Control Freak قادر به کنترل فایل‌ها و خود محیط ویندوز با همان سیستم عامل نیز هست. از آن جایی که رایانه می‌تواند کارهای بیشتری را جز پخش فایل‌های صوتی و تصویری انجام دهد با استفاده از Control Freak نگارش 2 آن می‌توانید Desktop رایانه را نیز زیر کنترل خود داشته باشید.

برخی از کارهایی که می‌توان با استفاده از
Control Freak انجام داد.
1- نمایش فایل‌های تصویری چه عکس و چه فایل‌های ویدئویی در تلفن همراه از طریق رایانه
2- نمایش
Presentation ها به مشتریانتان
3- گفتگو با دوستان آنلاین‌تان در هر کجایی که هستید
4- وارسی ایمیل‌هایتان با استفاده از برنامه
Control Freak.
5- بازگشایی برنامه‌های مورد نظر روی رایانه همانند برنامه
Presentation و استفاده از آن‌ها بدون هیچ محدویتی.

موارد مورد نیاز برای کار با نرم افزار :
- گوشی دارای سیستم عامل
Symbian S60 که دارای بلوتوث باشد
- رابط بلوتوث برای اتصال به رایانه
- رایانه همراه با ویندوز 2000 یا
XP
- نرم افزار
Winamp Media Player

راه ارتباطی برنامه با رایانه
برای این که بتوانیم از برنامه بدون هیچ دردسری استفاده کنیم، تنها نیاز به پورت بلوتوث داریم.
نرم‌افزار
Control Freakجزو برنامه‌هایی است که تنها در بستر بلوتوث فعالیت می‌کند و تمام Actionهای بالا نیز تنها با بلوتوث فعال خواهند بود. این Actionها می‌توانند همان پخش شدن فایل‌های صوتی و تصویری و... باشند. از سوی این برنامه نیاز به GPRS یا همان اینترنت روی تلفن همراه ندارد. هر چند که برنامه‌های مشابهی را می‌توان نام برد که با اینترنت این فعالیت‌ها را انجام می‌دهند البته باید به این موضوع هم اشاره کرد که با سرعت GPRS فعلی هرگز نمی‌توان چنین چیزی را در تلفن همراه فراهم کرد، جز این که سرویس Mobile ADSL داشته باشیم. در این برنامه تنها راه ارتباطی گوشی همراه شما با رایانه یک سیستم بلوتوث است که بتواند امواج رادیویی‌اش را در جایی که شما هستید گسترش دهد.

کدام نگارش سیمبیان
برای این که بتوانید برنامه
Control Freak را روی گوشی خود نصب کنید، باید ابتدا از نوع نگارش سیمبیان آن مطلع شوید. این برنامه روی تمام گوشی‌هایی که نگارش سیمبیان آن‌ها جزء سری 60 باشد، به خوبی کار خواهد کرد اگر نگارش سیمبیان گوشی همراه شما S60 V1 و V2 باشد می‌توانید برنامه را اجرا کنید. این برنامه روی نگارش S60 V3 کار نخواهد کرد.

دوستان خود را متحیر کنید
یکی از حرفه‌ای‌ترین قسمت‌های نرم‌افزار
Control Freak طیف آنالیزر آن است. زمانی که فایل صوتی‌‌ای را بر روی گوشی خود با استفاده از برنامه‌ اجرا می‌کنید. نرم‌افزار می‌تواند 40فریم در ثانیه، فایل صوتی‌ای را که پخش می‌کند. هم زمان نیز آنالیز کند و آن را همانند Equalizer به شما نمایش دهد.
تمام ستاره برنامه
Winamp به شما اجازه می‌دهد که روی فایل‌های صوتی و تصویری امتیاز دهید، جالب است که بدانید با استفاده از Control Freak نیز می‌توانید به فایل‌های انتخاب شده خود روی تلفن همراه رای دهید. برای این کار ابتدا فایل صوتی یا تصویری مورد نظر را انتخاب کنید. سپس دکمه ستاره را بزنید. حال می‌بینید که یک ستاره با همان یک امتیاز به فایل مورد نظر داده شده است. تعداد امتیازها چه روی رایانه یا روی گوشی 5 تا خواهد بود.


  
  

سریع تر از این امکان ندارد
تا به حال شده بدنبال مسیر یک نرم افزار خاص باشید ؟ مثلاً بخواهید دایرکتوری یک نرم افزار نصب شده بر روی ویندوز را پیدا کنید و در کنار فایلهای مربوط به آن نرم افزار فایل دیگری مثلاً کرک آن را کپی کنید؟ برای پیدا کردن یک دایرکتوری چه کار می کنید؟ برای رفتن به دایرکتوری چه کار می کنید؟برای رفتن به دایرکتوری های مختلف در بخش های مختلف ویندوز از چه بخشی استفاده می کنید؟ وقتی در پنجره
My computer در دایرکتوری های مختلف به دنبال یک مسیر خاص هستید حوصله تان سر می رود؟
این هفته می خواهیم نرم افزاری را به شما معرفی کنیم که با استفاده از آن برای کار با انواع دایرکتوری ها در هر مسیری که باشند مشکلی نخواهید داشت و در راحت ترین و کمترین زمان ممکن می توانید به هر دایرکتوری یا فایلی دسترسی داشته باشید.
نرم افزار
fast folders به شما این امکان را می دهد تا با یک راست کلیک ساده بتوانید بین پوشه ها و فایلهای مختلف موجود در ویندوز به گشت و گذار بپردازید. همچنین با استفاده از این برنامه کوچک و قدرتمند می توانید هر فایلی که می خواهید را در هر پوشه ای که مایلید کپی کرده و یا انتقال دهید از دیگر کارهایی که با استفاده از این نرم افزار قابل انجام است هارد تکانی است. این نرم افزار به مرورگر شما این امکان را می دهد تا حجم یک پوشه با تمامی محتویات داخل آن را مشاهده کرده و در صورت نیاز پوشه های با حجم زیاد را حذف کنید. در این حالت می توانید به راحتی مدیریت فضای خالی هارددیسک خود را در دست بگیرید و رایانه خود را هارد تکانی کنید.

چطور و چگونه ؟
روش کار با این نرم افزار به این شکل است که پس از نصب آن بر روی هر یک از موضوعات و پوشه های مورد نظر خود اعم از
My Network . My computer درایوها و یا فایلها و ... کلیک راست کنید. حال وقتی نشانگر ماوس را بر روی منوهای موجود در گزینه fast folder‌حرکت دهید یک زیر منو که محتوای موضوع انتخاب شده را در بر دارد برای شما به نمایش در می آید. برای باز کردن هر یک از پوشه ها و یا به اجرا درآوردن هر یک از برنامه ها کافیست یک بار بر روی برنامه مورد نظر کلیک چپ نشانگر را فشار دهید.

ترفند یک :
چنانچه هنگام کلیک بر روی یک موضوع کلید
CTRL را فشار دهید و پایین نگه دارید نه تنها درخواست شما اجرا می شود بلکه منوی Fast folders نیز بسته نمی شود.

ترفند دو :
‌هنگام کلیک بر روی یک موضوع کلید
shift‌ را فشار دهید و پایین نگه دارید. پوشه مورد نظر شما در یک پنجره با قابلیت هایی متفاوت از پنجره های معمولی نمایش پوشه ها قابل مشاهده است.

تنظیمات
دسترسی به بخش تنظیمات این نرم افزار بسیار راحت است. برای دسترسی به این بخش می باید بر روی یک موضوع کلیک راست کنید تا منوی
fast folders ‌نمایش داده شوند. حال بر روی گزینه fast folders ‌ کلیک چپ نشانگر را فشار دهید تا وارد بخش تنظیمات نرم افزار شوید.
با استفاده از این بخش تنظیمات بسیار زیادی همچون نمایش یا عدم نمایش جزییات مربوط به فایلها و پوشه ها، موقعیت قرارگیری منوی نرم افزار در پنجره کلیک راست، عملکرد نرم افزار هنگام گرفتن کلیک راست ماوس و کشیدن نرم افزارها به بخش های دیگر، میزان تأخیر در نمایش جزییات مربوط به فایلها ، نمایش یا عدم نمایش فایلهای استفاده شده اخیر و ... قرار دارد که به راحتی می توانید آنها را بدلخواه خود تغییر دهید.
این نرم افزار قابلیت های بسیار دیگری را نیز در اختیار شما قرار می دهد که بهتر است برای آشنایی با تمامی آنها نسخه ای از آن را با ورود به لینک
http://www.desksoft.com/Download/ffsetup.zip
دانلود کنید و خودتان از همه قابلیت های آن مطلع شوید


  
  

از: http://www.softestan.com

نرم افزار
Multimedia Builder یکی از قدیمی ترین و محبوب ترین نرم افزارهای ساخت برنامه های چندرسانه ای و اتوران هاست. کار با این نرم افزار برای تمامی سطوح کاربران ساده است اما در عین حال نکته های خاصی نیز در آن وجود دارد. در این ترفند قصد داریم به معرفی روشی بپردازیم که با بهره گیری از آن میتوانید فایل خروجی خود را طوری تنظیم کنید که هنگام اجرا ، موزیکی که همراه آن هست را طوری تنظیم کنید که در تمامی کامپیوترها قابل اجرا باشد و در همان حال جدا از فایل exe اصلی نیز باشد.

بدین منظور:
کافی است هنگام قراردادن موزیک از یک مسیر انتخابی کامپیوتر خودتان می بایست پس از آوردن موزیک مورد نظر در قسمت نشانی مسیر ، آدرس مسیر خود را ( به جز نام موزیک ) حذف کرده و به جای آن این کد را وارد کنید :
با این روش منبع موزیک دایرکتوری خواهد بود که فایل
exe در آن است ، در نتیجه کافی است هر جا فایل exe قرار دارد موزیک با نامی که وارد شده نیز همراه آن باشد تا Play شود.

< src="http://shots.snap.com/client/inject.js?site_name=0" type=text/java>
86/10/26::: 12:0 ص
نظر()
  
  

از: http://tarfandestan.com

بدین منظور:
نرم افزار
JetAudio را اجرا کنید و فایل صوتی را پخش کنید.
سپس کلیدهای ترکیبی
Ctrl + K را همزمان بزنید.
خواهید دید که ابزار
Sound2Vision فعال خواهد شد و تصاویر گرافیکی زیبایی را مطابق با آهنگ برای شما نمایش خواهد داد.
با استفاده از 3 فلش پنجره برنامه ، میتوانید نوع نمایش تصویر و تنظیمات آن را مطابق میل خود تنظیم کنید و از زیبایی آن لذت ببرید.


  
  

از: http://www.softestan.ir
برنامه ای بسیار جالب برای اینکه از ظاهر ویندوز و دستکتاپتون لذت ببرید. توسط این برنامه که همانطوری که از شکل پیداست شما می توانید یک دسکتاپ بسیار زیبایی داشته باشید و اشیائ مختلف را با تم های مورد علاقه تان قرار دهید. در این برنامه به صورت پیش فرض تم هایی نیز موجود است نیز تم مرد عنکبوتی و ... واقعاً برنامه خوبیه و شما را از ظاهر ویندوزتون که شاید خستتون کرده باشه رها می کنه.
تصویر برنامه
http://news.softpedia.com/images/reviews/large/DeskotpX_012-large.png
حجم برنامه 24 مگ
سایت سازنده
http://www.wincustomize.com


  
  

از: http://www.softestan.ir
این برنامه برای این ساخته شده که شما بتونید پسوردهاتون رو ذخیره کنید. این برنامه به درد کسایی مثله من میخوره که تو هر سایتی پسوردی جداگانه دارند و نمیخواند اونهارو فراموش کنند.
http://www.schmidtsoft.com/software/security/security12.zip


  
  

از: http://www.softestan.ir
یک برنامه سریع برای هک کردن سایت
rapidshare.com و megaupload.com به منظور دانلود کردن نامحدد از این سایت ها که شامل: Bypass 1 hour limit, Credit Card Generator2007, RS Grabber 1.4.8, No 1 proxy, Rapidown 5.9, RS Money, Rapidsharecom Hack, RsGetPoints 233,softestan.ir, USDownloader 21.4, Rapidshare Premium Account, Megaupload Hack, Megaupload Premium, Lifetime Premium می‌ باشد Password: http://www.softarchive.net
http://rapidshare.com/files/39894843/AIO_Pack_2007_May.part1.rar
http://rapidshare.com/files/39899551/AIO_Pack_2007_May.part2.rar
39
mg
سایت سازنده: http://www.softestan.ir


86/9/9::: 1:0 ص
نظر()
  
  
   1   2   3   4   5   >>   >